onsdag den 15. juli 2009

whiff of joy challenge..

The challenge at http://wojmondaychallenge.blogspot.com/ this week is to use your piercing tools... so I made this cards with lots of brads.. And I got to use my new doily lace punch.. yeeaahhh.... !!! happy happy...
The papers are called "pretty girl" and I´ve won them in a contest at one point. The sentiment is printed and I used my retro flower punch, spacers and white brads for the flowers. I placed three sqare brads on each side of the image witch of course is from whiff of joy, their summercollection. I coloured it with my watercolours. This was fun.. thanks for the challenge. This is my first entry in one of your challenges.. I denne uge på http://wojmondaychallenge.blogspot.com/ skal man bruge sit piercingtool.. som vel betyder sin syl.. eller noget lignende. So jeg lavede dette kort med en masse brads og så fik jeg jo også lige lejlighed til at bruge mit nye doily lace punch.. yeaahh.. så er jeg glad.. ae ae ae...
Papirene hedder "pretty girl" og er nogen jeg har vundet i en konkurrence engang. Teksten er printet ud :-) og jeg har brugt mine retro flower punches, sølvspacers og små hvide brads til blomsterne. Jeg har derudover placeret tre små firkantede kobber brads på hver side af stemplet, der selvfølgelig er fra whiff of joy (sommerkollektionen.. uhh den er lækker!!) Jeg har farvelagt det med mine akvarelfarver. Det er første gang jeg deltager i deres udfordring på denne blog og jeg syntes det har været sjovt at skulle tænke lige anderledes.. Nu er det vist også sengetid.. sov godt alle sammen..

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da op, du er vildt aktiv for tiden, jeg kan jo slet ikke følge med. Og lækker lækker punch ;)

Kirsten sagde ...

Hej Jane

Dejligt kort du har lavet til udfordringen, WOJ stemplerne er bare så søde og den Marta Stewart punch er så flot.

Sarah sagde ...

Jeg elsker også min doily lace punch - uha de er bare vanedannende de MS-punches.
Super fine kort du har lavet. Det med muffinen er super sødt. har også lige fået october afternoon papir ind ad døren. glæder mig til at få finger i det.

Dawn♥ sagde ...

Absolutely breathtaking! Love it! Have a lovely day! :)
♥Dawn♥