lørdag den 18. juli 2009

two cards made from scraps 8)

For these two cards I´ve used som bargain paper from sassafraslas.. they are not my usual colours!! I don´t usual use orange.. but I guess it turned out allright. I used three small flatbacked rhinestones, mis. ribbon, the blue paper is from october afternoon and orange bazill. I have punched out leaves and used ink on them to make them blue, flowers are from prima and the orange brad is from panduro. The stamp is from funkykits.. I love that sweet and sassy girl..

For disse to kort har jeg brugt noget papir som jeg har fundet på udsalg.. det er fra sassafraslas.. og er slet ikke nogle farver jeg normalt bruger.. jeg kan normalt ikke fordrage orange.. men det går nok tænker jeg.. Jeg har brugt tre små rhinesten, en printet sentiment, bånd fra stof2000, blomster fra prima, blade der er punchet ud og sværtet blå og en brad fra panduro. Stemplet er fra funkykits og jeg er ret glad for den pige.. hun hedder noget med sweet and sassy.. The next card is at sarah kay image. Same papers but blue bazill. Three small dewdrops.. and everything else is the same as the card above. I think the sentiment fits the stamp perfectly.

Det næste kort her er med et sarah kay stempel. Det er de samme papirer som overfor men med blå bazill. Tre små dewdrops, blomster og blade som ovenfor.. Jeg syntes at stemplet og den printede tekst passer perfekt til hinanden.


1 kommentar:

Ragna sagde ...

Jeg er stadigvæk vild med den der ide med at stanse blade ud, som ikke er grønne. Må altså snart have prøvet det. Og skønne gule farver. Bliver i så godt humør af at se på dem.