onsdag den 15. juli 2009

a lot of cards..

I made a lot of cards these last few days. They are way different though, and still.. This first card is made from Anne´s scrap paper and I do not know what brand it is. The bird stamp is stamped with two shades of blue and is from inkadinko. I sewed with bazill floss and used a lot of distress ink. I used a sun-charm, three silver brads, bulberrypaper roses and rosebuds and punched leaves. The sentiment is from just-rite.

Jeg har lavet en del kort de sidste par dage. Det første kort her er lavet med papir fra annes restebunke.. tak anne.. stemplet er stemplet med to slags sværte, to blå nuancer og er fra inkadinko. jeg har syet med floss fra bazill og brugt en masse distress ink. Derudover har jeg brugt en sol-charm, tre sølvbrads, bulberrypapirsroser og rosenknopper og punchede blade. Sentimentet er fra just rite. This Card is made with papers fra websters pages. A chipboard butterfly stampet with a stamp from heroart and embossed with a glitter blue embossingpowder, the butterfly is placed upon a punchinellapiece. I punced out brown leaves and used three small flowers and three blue rhinestones. Again the sentiment is from just rite.

Dette kort er lavet med papir fra websters pages. En chipboard sommerfugl der er stemplet med et baggrundsstempel og derefter embosset med en turkis-glimmer embossing pulver. Derunder har jeg lagt noget punchinella. Jeg har punchet brune blade og sat sammen med tre små roser og tre små blå rhinesten. Igen er sentimentet fra just rite.
The next card is made with papers from maja design and a Sarah Kay stamp. The sentiment is printed out on the computer, flowers from prima and punched out swirls. A large pearl brad and two small silver charms.
Det næste kort er lavet med papir fra maja design og stemplet er fra sarah kay. Sentimentet er printet ud på computeren, blomster fra prima og swirls der er punchet ud. En stor perle brad og to små sølvcharms.

The last card is made with papers from graphic45. I cut out some images and again used a printet sentiment. A copper bead cap flower, a silvercenter piece and a black brad and flower from prima. I placed three brads in the corners of one of the diecuts and used my swirl punches again.
Det sidste kort her er lavet med papir fra grapic45. Jeg har skåret nogle billeder ud af papiret og igen brugt et sentiment der er printet ud. Jeg har brugt en kobberblomst, en rondel i sølv og en sort brads der er sat i midten af en primablomst. Og igen har jeg brugt min uundværlige swirl punch.




Ingen kommentarer: