søndag den 26. juli 2009

mappekort

Yesterday I was lucky enough to have a sweet friend visit, Anne. We had such a nice time, with lots to eat.. and thank you for the icecream..
I am sorry but I do not know the english term for thees types of cards.. This is made with maja design paper though, mulberry roses, birthday rub-on, selfadhesive pearls, silver pin, pearl heart and white lace.

Igår var jeg så heldig at have besøg af Anne.. Vi hyggede rigtigt og fik en masse at spise.. og tak for is Sødte.. stort hit..
Jeg fik lavet en hel masse kort som I kan se i de følgenede indlæg,, det er dog ikke alle jeg lavede igår.. 8 i alt blev det til.. hvor af de 4 var disse mappekort. Det første er lavet med maja design papir, mulberry roser og knopper, selvklæbende perler, en sølv pin, perlehjerte og hvid blonde. The inside of the card..

Indersiden af kortet..
I also made these to cards which is almost alike.. Paper is from kaiser craft, stamped with grunge stamps and distress ink. I used two different kinds of ribbon for the belt and a single rose and two pink rosebuds..
Så fik jeg lavet disse to kort som er næsten ens.. de er til noget famlie, papiret er fra kaiser craft, der er stemplet med grunge stemplerne og distress ink. Der er brugt to forskellige bånd og en rose og nogle knopper til bæltet..
Last cards is a totally different style.. more simple.. Made with Heidi grace paper I think.. I embossed the white strip with my large Hero art stamp and seafoam powder.. It gives it a nice effect I think.. the flower is from.. yea.. you guessed it.. Prima.. and the sentiment is as always printed...
Det sidste mappekort er anderledes end dem ovenover.. det er mere simpelt i stilen. Det er lavet med papir fra heidi grace.. tror jeg nok.. 8) Jeg har stemplet med mit store baggrundsstempet og embosset med hvid-seafoam pulver på den vandrette stribe.. kan godt lide effekten.. Teksten er som altid printet ud og blomster er som altid fra prima.. og så fik jeg lige tre små lyserød rhinesten af Anne som den sidste prik over det berømte "i".
Inside the card I watermarked it with a bird stamp to give it that final touch...

Inden i vandmærkede jeg med et fuglestemplet for at give det den sidste finish...





2 kommentarer:

sonja sagde ...

Hvor er de flotte dine kort ,den kuvert kort er da bare super,og de muffins er da så søde.ha en god dag....knus sonja

Else-DK sagde ...

Super flotte kort.