lørdag den 18. juli 2009

cute card thursday

The challenge at http://cutecardthursday.blogspot.com/ this week is christmas in July. It´s a funny feeling making christmas cards during the summerholiday.. but it was fun and a creative challenge. The stamp is from panduro and it is my first time using it.. but not the last.. I coloured it with watercolours. Flowers and leaves from prima, msc. lace, the rubon sentiment I bought in Holland. I´ve used three blue pearls which fittet the papers from My mind eyes perfectly.. I also used babyblue bazill.. Dette kort er lavet til udfordringen på http://cutecardthursday.blogspot.com/ hvor temaet i denne uge er jul i juli... gg.. sjovt at oversætte.. Jeg har brugt et stempel fra panduro, der er farvet med mine akvarelfarver. Papiret er fra My minds eye, blomster og blade fra prima, blonde fra ?? , og et rub-on sentiment som jeg købte da jeg var i Holland i efteråret.. Jeg har også brugt 3 små blå halvperler som jeg syntes passer perfekt til den dæmpede blå farve i papiret..

3 kommentarer:

sonja sagde ...

Hej Jane hvor er de søde dine kort,dejlige stempler du har brugt,og fede detaljer.knus sonja og tak for dine søde kommentarer.
ps.vi ses nok i tinghallen hvis du er der....

Sabina Bjerre sagde ...

Rigtigt sødt kort!!!

Ragna sagde ...

Hvor er den snemand sød. Hilsen en, der også har julet her i juli :-)