fredag den 3. juli 2009

new papers and thickers.. and uhhh new stamps...

Jeg havde besøg af nogle skønne Odderpiger igår og vi var lige en tur omkring www.unikscrap.dk s fysiske butik hvor jeg købte den nye serie fra october afternoon, ducks in a row.. jeg er helt vild med den serie, selvom Louise-Helene snart bliver 3.. men når man nu er forelsker så må man jo ligesom overgive sig.. ikk? Derudover købte jeg også nye thickers i babyblå som jeg har brugt på nedenstående LO, og serien savannah fra 7gypsies til et minialbum som jeg snart skal igang med. Jeg har brugt en skitse fra pagemaps, som jeg syntes passer perfekt til de grafiske papirer og det ene billede.

Yesterday some of my friends visited and we drove out to see the great store www.unikscrap.dk
I bought the new papers fra october afternoon, ducks in a row.. aren´t the gorgeous?
I simply love them.. even though my daugther is nealy three... but when you fall in love you can´t help your self.. right? I also bougth some papers from the savannah collection from 7gypsies and some new babyblue thickers used on the LO beneath.. I used a sketch from pagemaps.. which fitted this picture and the papers beautifully...


Jeg modtag også mine stempler fra katharinas blitz blogcandy igår, som jeg var så heldig at vinde. Listen over de stempler som jeg vundet kan du se nedenunder. Jeg er meget glad og følte mig meget heldig da postmanden puttede det fantastiske brev i min postkasse.. Tusind tak søde Katharina.. I kan købe de helt vidunderlige stempler på http://www.shop.whiffofjoy.com/

I also got my stamps yesterday from Katharina´s blitz blogcandy which I was lucky enough to win. So I was overjoyed when the mailman had put the nice envelope in my mailbox. THank you so very much sweet Katharina.. I love the stamps.

I received:
Party sentiments, set of 6
Basket with cupcakes
Maid Charlotte
Herb with christmaspudding
Willow with flowers

You can buy all of Katharinas beautiful stamps at http://www.shop.whiffofjoy.com/



1 kommentar:

Katharina Frei sagde ...

You are welcome Jane :)
Can't wait to see your creations with the new stamps!!
HUgs
Katharina