søndag den 26. juli 2009

cards en masse..

Chipboard butterfly from maya road, painted with dapper and embossed with glittery turqouise powder. Papers are from kaiser crafts, flatbacked rhinestones and sentiments stamps.. thank you Anne, punches leaves and a medium mulberry rose.

Chipboard sommerfugl fra maya road der er malet med en hvid dapper og embosset med en turkis glimmer. Papir fra kaiser crafts, flade rhinesten og sentiment stempler.. tak søde Anne, punchede og sværtede blade og en mulberry medium rose..

Paper and embellishment from cupcardstogo.. you can find the link on my sidebar.. This is a very simple cards and very different from my usual style.. fun to try though..

Papir, pynt, rub-on og kort fra cubcardstogo.. I kan se linket på min sidebar. Det er et meget simpelt kort og meget anderledes end hvad jeg ellers laver.. men det var sjovt at prøve..

Next card is a stamp from funky kits.. Love that sweet mouse.. the name of the stamps is braveheart.. doesn´t that say it all? Papers are from maja design, swirls are punched, dewdrops, prima flower, white straight ribbon.. and it´s coloured with my watercolours..


Det næste kort er lavet med et stempel fra funky kits.. stemplet hedder braveheart og jeg syntes simpelthen at den mus er for sød.. og katten med.. Papiret er fra maja design, punched swirls, dewdrops og en prima blomst.



Bougth this stamp from Gitte.. and I simply don´t recall where the papers are from.. had them for ages.. flower and leaves are from prima though and I got the lace at christmas..


Jeg har købt dette stempel af Gitte.. og jeg kan simpelthen ikke huske hvad mærke papirerne er .. jeg har haft dem rigtigt længe.. blomsten og bladene er dog fra prima og blonden fik jeg i julekalenderen..


This stamp is also from funky kits. Same papers as above and mixed with maja design. Olive ribbon, mulberry roses and buds, punched leaves and pink rhinestones


Næste stempel er også fra funky kits. Papirerne er de samme som ovenfor og så har jeg også brugt en rest fra maja design. Olivenfarvet bånd, pink rhinesten, muberry roser og knopper..


This card is also with papers from cupcards.. I love the girly colours and feeling about this card. The stamp is sarah kay...


Dette kort er igen lavet med papir fra mit nye kort kit fra cup cards.. Jeg er ret vild med de tøsede farver og stemplet er sarah kay


Last cards made also from kaiser crafts paper. Image from crafty secrets, flower from prima, floss and a silver butterfly..
Sidste kort i denne omgang er lavet med papir fra kaiser, en sølvsommerfugl og billedet er fra crafty secrets.. blomster fra prima er distresset og punchede blade..







Ingen kommentarer: