mandag den 6. juli 2009

Congratulate me

´cause I´ve got a new toy... a brand new laptop... Thats why I haven´t made a damn thing this evening but play play play to get to know my new best friend...

Sig tillykke til mig.. jeg har nemlig fået en helt ny bærbar computer.. Derfor har jeg heller ikke være kreativ i aften da jeg har haft aaaalt for travlt med at lege med min nye bedste ven.. Man skal altid lige vende sig til sådan noget.. jeg skal i hvert fald.. men jeg er super glad for den, kan I tro.. så sig tillykke.. og sov godt

HOV ... Læg mærke til at jeg har skiftet email.

Den hedder nu janeskreative @ stofanet . dk

I fjerner selvfølgelig mellemrummene.. så skulle den gerne virke.. tihi..

2 kommentarer:

Sarah sagde ...

Tillykke med din nye ven. Håber du får meget glæde af den....

Else-DK sagde ...

Tillykke med din nye bærbare.

OG tak for du har sat din nye email på, jeg sender strax nogle billeder til dig fra Legoland.