mandag den 6. juli 2009

bamser til fest

Endnu et lille kort. Denne gang har jeg mikset papir fra forskellige mærker. Stemplet er fra panduro og farvelagt med H2O farver.. hvor jeg dog elsker de farver. Jeg har brugt en rest punchinella og punchet blade ud i lyserød.. Kunne ikke rigtigt få grøn til at passe til, syntes det blev for dominerende, så de blev altså lyserøde..
På et tidspunkt købte jeg et rør fra prima med blandede små blomster, og de er bare perfekte til kort på grund af størrelsen. Og så er det bare en million millard blomster i det rør, så der er nok til de næste maaange måneder. Båndet er fra en julekalender og de små halvperler er købt på convention engang.. nøøøj hvor jeg altså elsker at have sommerferie sådan at jeg har tid til at være kreativ. Håber at I alle nyder sommeren.. hvorend I befinder jer og hvad end I laver..

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er det fint Jane, jeg elsker de fine sarte lyserøde farver. Hvor er det dejligt at kan holde sommerferie og så lave det man aller mest brænder for. God ferie til dig.

Ragna sagde ...

Ups, det er vist alt for lang tid siden, at jeg har været forbi her - sorry. Hvor har du været produktiv på kortfronten. Skønne kort allesammen. Tror da jeg skal prøve det der med at lave blade i andre farver. Jeg synes nemlig også tit, at det grønne bliver for dominerende. Tak for tippet.