onsdag den 15. juli 2009

papertake weekly..

This time there is a wonderful sketch at http://papertakeweekly.blogspot.com/
This is my entry.. I´ve used papers from october afternoon, ducks in a row collection. Pearls and flatback´d rhinestones for the corners. A magnolia cupcake witch I`d coloured with my watercolours and pink bazill cardstock. I used false stiches round the edge of the blue and the sentiment is printet from my computer. I really had doubts about flowers on this card, but I just couldn´t get it right.. so I left them out... uhhh.. can you do that?? make a card without flowers.. well ladies.. here it is.. I think it´s a first... I denne uge er der en sød lille skitse på http://papertakeweekly.blogspot.com/
Dette er mit bidrag. Jeg har brugt papir fra october afternoonserien ducks in a row og pink bazill karton. Små rhinesten og halvperler til hjørnerne og sentimentet er (igen igen) printet ud på akvarelpapir. Den lille cupcake er fra magnolia og er et som jeg har modtaget i en swap engang. Der er også brugt falske syninger rundt i kanten tegnet med en tynd pen. Jeg havde virkelig mine tvivl med dette kort med hensyn til blomster.. jeg kunne simpelthen ikke få dem til at passe, sådan at det så rigtigt ud.. så jeg udelod dem... uhh.. kan man det.. et kort uden blomster..
Men her er det altså de damer... jeg tror det er første gang...

2 kommentarer:

Sabina Bjerre sagde ...

Jeg bøjer mig - hold op et lækkert kort... SUPER FLOT - erhermed gemt til en liftning engan :)

Dawny P sagde ...

This is gorgeous :) I love the image and papers you used and it's a fabulous take on the sketch. Thank you for joining us at PTW, hugs, Dawny xxx