søndag den 5. juli 2009

papertake weekly

Den her gang er den en udfordring på http://papertakeweekly.blogspot.com/ som jeg deltager i. Der er en rigtig sød skitse som man skal tage udgangspunkt i. Jeg har brugt papirer fra S.E.I. til det søde pige kort. Blomsterne er fra prima og jeg har punchet bladene ud. Derudover har jeg brugt brads, charms,bånd og stemplet er i en sart lyserød for at matche papirerne. Stemplet har jeg fået af min bedste veninde der har købt det til mig i Paris. Tak Becca. Som du kan se kommer til det ære og værdighed. Jeg elsker simpelthen den bamse!

Another challenge at http://papertakeweekly.blogspot.com/.. this time it is at lovely sketch. I´ve used papers from S.E.I. for this babygirl card. The flowers are from Prima and the leaves are punched out.. I´ve also used brads, charms, spacers, ribbon and I coloured the image with H2O. My best friend bougth the stamps for me in Paris, so it is very dear to me. Enjoy!

2 kommentarer:

LOUISE sagde ...

Cute card Jane, love the sweet Teddy, and the papers are great. Louise x

A.D. sagde ...

hvor er det nogle fine sarte kort du har fået lavet. meget pigede :-)