mandag den 2. august 2010

Sangskjuler til et bryllup

Min kære kollega har bestilt en sangskjuler til et bryllup, jeg mistænker dog at det ikke er til ham selv :-) Jeg har igen lavet et kuffert.. jeg er altså vild med de kufferter.. syntes det er sådan en sød ide, og igen kan brudeparret måske opbevare memorabilia fra brylluppet i den.
Jeg har brugt en bryllupsserie fra panduro i lyserød og grå, med hvide duer på, meget romantisk papirs serie. Jeg har givet alle kanterne distress ink pumice stone.

Jeg har lavet en stor blomster samling, af to store roser og mange små fra wild orchids crafts.. man må bare elske de roser ikk?


Rundt i kanten har jeg limet et flæsebånd og i det ene hjørne har jeg placeret en lille sløjfe. Båndet er købt i stof 2000 for laaaaaang tid siden, og nu kom det endelig til sin ret.

Jeg har brugt to mindre crystal swirls, en i hver side, og lavet en lille samling af blomster i det højre øverste hjørne.

Fordi det er en kuffert har jeg lavet et tag og bundet med twine i håndtaget. Stemplet er købt for næsten ingen penge engang til et ophørsudsalg, og det er jo ikke så tit man får lejlighed til at bruge det ;-) jeg har revet nogle rester af papir, sværtet dem og limet dem på tagget, giver en god effekt syntes jeg.

Sommerfugle skal der til for tiden, og specielt når det skal være romantisk, så her har jeg brugt en stor sølv sommerfugl med grønne rhinesten, og så er min lille MS punch igen kommet til sin ret. Både på kufferten og på det lille tag i håndtaget.

I det midterste stykke samt inden i er kufferten malet hvid/sart lyserød.

Bagpå er kufferten skam også beklædt med det romantiske papir.

Bogstaverne til navnene er vinyl thickers fra american crafts. De er lidt matte i det, hvilket passer godt hertil syntes jeg.

Jeg har brugt min fiskars border punch til at lave kanterne med .
Jeg har brugt små rosenknopper for at udbygge blomsterranken lidt og give lidt dimension.
Her kan man fornemme at på det lyserøde papir er der et hjerte motiv i midten. Det er meget svagt, men jeg syntes godt at man kan skimte det.
Her kan det ses hvordan 4 forskellige mønsterpapirer supplerer hinanden, og rosens stilk er bøjet om en pensel for at skabe i swirl.
Tak fordi I kiggede med, læg endelig en kommentar... er altid lidt nervøs når jeg lavet noget på bestilling..

16 kommentarer:

Skrapsak sagde ...

Helt fantastisk flot!!

AGJ sagde ...

Ihh, hvor er den flot. Og sikke et arbejde du har lagt i den.
Jeg kan godt lide, at det er sådan en kuffert, så den kan anvendes til, at gemme minder i bagefter.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor er den bare fantastisk smuk Jane! Du er ski dygtig! Super ide med en kuffert til at gemme alle minderne i!

Pia Odgaard sagde ...

WOW. Den er vildt flot!!!

Maria sagde ...

Hold da op hvor er den flot! Der er bare så mange smukke detaljer og virkelig romantisk! Er sikker på at det bliver den FLOTTESTE sangskjuler til brylluppet, så håber din kollega sætter pris på du har lavet den for ham :-)

Jeg er selv helt vild med papiret og har lige lagt lidt billeder på bloggen af lidt kort - men de kan slet ikke måle sig med denne kuffert! Hvis du mangler papir til andre ting, så har jeg netop i dag set at Panduro har sat det ned til 3,- pr. ark :-)

Carina sagde ...

Hold op den er flot... Er helt misundelig...

Benita sagde ...

Er du syg, den er flot! Jeg vil gerne modtage den og holde et bryllup bare for at få den.

Den kan du godt være bekendt. :)

Stor ros!!!

Linn sagde ...

wow! denne var lekker! *heart*

Lise-Lotte sagde ...

Hold da op hvor er den super flot og romantisk.. Vær du bare stolt som en pave

sarah sagde ...

hejsa.. kan dette bestilles? så må du meget gerne maile mig på bvalhan@gmail.com tak :-)

sarah sagde ...

hejsa.. kan dette bestilles? så må du meget gerne maile mig på bvalhan@gmail.com tak :-)

Fru Andersen sagde ...

Bare jeg kunne lave sådan noget. Du er bare dygtig

Elsebeth sagde ...

Helt alvorligt.. Vil du lave en til mig.. Min søn skal giftes og jeg er syg for at få sådan en sangskjuler til deres sang. Jeg Kan slet ikke lave den selv, jeg er håbløs til sådan noget og jeg har aldrig set nogen så flot som dine.. Jeg betaler dig naturligvis for den.. De skal giftes d. 11 okt, så måske er det for sent.. Men Wauw hvor vil jeg blive glad hvis du vil og har tid
Min mail er elsebethskat@gmail.com.
Mvh Elsebeth

Unknown sagde ...

Hej Jane. Den sangskjuler er bare vild flot, er der mulighed for du vil lave en til min datter's bryllup. Det ville gøre mig meget lykkelig.

Venlig hilsen Hanne

Min mail er hannerugtved@gmail.com

søs sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

En virkelig smuk sangskjuler som er smuk til alle minderne efter et bryllup. Du er megadygtig. Laver du på bestilling? Min datter og kommende svigersøn skal giftes til næste år (2020). Og den vil virkelig være smuk til anledningen. Skriv endelig til mig byriels@hotmail.com
med venlig hilsen Jeanette