mandag den 23. august 2010

lidt fra designbloggen..

Først vil jeg vise denne nemme lille kurv som jeg har lavet med bazilll swissed dots i farven butter og papir fra 7gypsies.. Jeg har brugt en cellofanpose til karamellerne og bundet det hele sammen med et bånd fra lageret.. Kurven er pyntet helt simpelt med punchede blomster, swirls og sommerfugle samt perler.
Jeg har bundet posen sammen med et ternet bånd og noget twine for at give et lidt mere rustikt look.

Næste kort er et eksempel på hvordan jeg har brugt mønster papir fra websters pages, som er et af mine ynglingsmærker. Men nogen gange kan det være svært at få brugt papir med så store flotte mønstre, fordi man er bange for at dække noget af det til. Så her brugte jeg simpelthen mønsterpapir som pynt på mit kort. Syntes selv det var en ret sød ide, for så kom sentimentet til sin ret. Og så skulle jeg lige prøve min nye MS punch.. me laaaike..
Til sidst et kort med papir fra graphic45, domestic goodess.. vildt lækker papirsserie.. og lige noget for en mad/køkkenfreak-vintagedarling-graphic45-elsker som mig!!.. Som altid er der nogle lækre motiver lige til at klippe ud og bruge som pynt blandet andet på kort..

That´s it for today.. intet nyt under solen.. mit mål er at få lavet to kort om dagen for tiden, og det går udemærket.. problemet er at få det hele fotograferet.. men jeg prøver..
Husk at tjekke kortkonkurrencen på hobbybodens designteams blog.. du finder den på min blogroll!
Husk at sæt kryds i kalenderen i næste weekend og kig forbi Viborg hvor der er hobbymesse. Husk at sig HEEEEEJ og vink helt vildt.. ... jeg står selvfølgelig på Hobbybodens stand...
Og så nærmer tiden sig for min 30 års fødselsdag.. så jeg har været i gang med invitationerne..
Men dem skal jeg nu nok få lagt herind..
Hav en god dag..



Ingen kommentarer: