lørdag den 28. august 2010

Ønskeliste.. bare sådan generelle must-haves.. ;-)

Okay.. jeg har ikke været kreativ i et par dage og er ved at få abstinenser.. men ind i mellem at planlægge 30 års fødselsdag, arbejdet og familien har der ikke lige været tid til så meget andet..
Men jeg er dog ved at gå fuldstændig til i alle de scrap-relaterede ønsker som jeg har ..
Der er så maaaange af CHA nyhederne der gerne vil bo hjemme hos mig.. det er jeg altså sikker på... uhhh.. suuuuk.. Nå.. men jeg tænkte at jeg ville dele med jer hvad der står på min ønskeliste for tiden, og jeg vil da gerne opfordre jer alle til at gøre det samme på jeres blog..

På min liste står der:
Tim Holtz dies rensdyrene, blomsterne og tag´et.. og måske et alfabet mere.. hvornår kommer de nye dies mon til DK?
Magnolia dies: Peony petals, doily flowers, leaf and swirl og ikke mindst sommerfuglene.. men dem har jeg heller ikke set herhjemme endnu..
Copics.. Ikke en CHA nyhed.. men jooo tak.. vil gerne have!!!!
Stampavie julestempler: dearest dear, star gazing og a magical christmas
Tinsel and Twig jule serien fra "girl´s paperie"
Tim Holtz postcard stempler.. står MEGET højt på listen!!!

hvad med jer??? Hvad ønsker I jer?

Ingen kommentarer: