onsdag den 11. august 2010

et bestillingskort..

Et af mine mange bestillingskort.. jeg laver en del af dem, som bloggen aldrig ser.. har simpelthen ikke tid til at fotografere dem alle sammen syntes jeg.. men det er selvfølgelig bare en undskyldning.. så nu smækker jeg det her på med det samme.. Jeg har ENDELIG fået gang i min big shot.. og da jeg havde besøg af Else og Ann Dorith aka bæver i lørdags rundede vi også lige unikscrap.. og der købte else den her die af Tim Holtz og den fik jeg da lige lånt lidt.. den har fået distress ink og rock candy crackle paint og er sat fast med ekstra lange brads fra TH.

Papiret som jeg har brugt er fra websters pages. Det er det samme stykke papir som jeg har brugt til hele kortet.. Det er en rest fra et kursus på convention. Jeg har brugt et tag, som jeg har beklædt med rester af papir og sværte.
Jeg har brugt en af mine hjemmelavede blomster og et par roser fra wild orchids flowers, samt thickers i Turkise.. til slut har jeg lige sat et par pearl swirls.. Tak fordi I læste med.. og god onsdag aften..

Ingen kommentarer: