mandag den 16. august 2010

quick post..

Bare en lille kort post for at vise jer to folde folde kort som jeg lavede igår. Jeg orkede ikke lige at tage dem ud af cellofanen, men så tænkte jeg at jeg samtidig kunne reklamere lidt for de her laaaange cellofanposer som jeg har købt hos hobbyboden. Der passer fantastisk til den her type kort.. er blevet helt vild med at lave aflange kort.. Nå.. første kort er med at papir fra.. sassafraslass (tror jeg nok) ti hi.. kan godt lide at det er næsten helt brunt på den ene side.. det giver et godt udtryk når man bruger denne folde teknik hvor begge sider at papiret ses. Jeg har brugt cremefarvet organza bånd til at binde det med... og mine nye Hero arts sentiment.. nøøøøj dem kan jeg godt lide.. jeg har købt to slags.. en med skrå skrift som er den I kan se her på billedet.. og så en der huge hugs.. mums mums mums siger jeg bare.. Godt så.. næste kort er med papir fra october afternoon, tror nok det er serien detour (men hæng mig ikke lige op på det.. ) Denne gang har jeg pyntet over ovalen, det er første gang jeg prøver det, men kan egentligt godt lidt det. Jeg har lavet et par crystal swirls, punchede blade ud og brugt forskellige lyserøde roser og grønt smalt organza. Igen sentiments fra Hero arts..

Håber I har fået mod på at lave folde kort.. jeg syntes det er sjove og søde.. så må vi bare håbe de kan sælges.. som I kan se tager jeg 25 kr for dem.. så håber jeg der er nogen der kan lide dem når jeg skal til loppemarkede..
Til sidst vil jeg lige opfordre til at smutte over på hobbybodens blog, hvor jeg idag har postet et kort lavet med Tim Holtz papir og dies..
http://hobbyboden-dt.blogspot.com/

ENJOY!!

1 kommentar:

Maria sagde ...

Dine foldekort er altså bare rigtig fine :-) Håber du får solgt en del på loppemarkedet!
Jeg fulgte lige dit link til hobbybodens blog og linket derfra videre til hvordan man laver disse foldekort, det må jeg prøve en dag, for det ser rigtig flot ud :-) Tror dog ikke jeg er kreativ nok endnu til at deltage i konkurrencen, men nu har jeg i hvert fald fået ny inspiration :-)
Tak :-)