onsdag den 24. september 2008

smile!!

This is one of my favorite pictures of my daugther.
She looks so cute and så happy with her piggytales.
I´ve use the lyrics from the song "smile"
I am very happy with the soft pink colour that this LO has.

Det her er af en af mine favorit billeder af min datter.
Hun ser så glad ud med hendes rottehaler.
jeg har brugt lyrikken fra sangen "smile" som inspiration.
Jeg kan godt lide den sarte lyrerøde som papirerne fra prima her har.
jeg kunne godt blive lidt hooked på den her stil..
Synes den er ret fed!

5 kommentarer:

Gitte Ottosen sagde ...

det er da også et fanttastisk layout du har fået banket ned der :-) og tøsen er sød og charmerende som altid :-)

Louise sagde ...

Ja hus ser godt nok sød ud med de rottehaler. Det er et rigtig flot Lo du har lavet. Tak for colaen :)

Karina sagde ...

Ja wow hvor flot. Jeg kan godt li den måde du har fået lavet LO'et i den stil. Synes ofte at jeg har set andre i lidt samme stil, som bare virker for tomme. Men fordi du har brugt mønsterpapir som baggrunden og ikke et stykke ensfarvet karton virker det bare slet ikke tomt. Flot!

Pia sagde ...

Hvor er det et lækkert lo, dejlige farver og et skønt billede

Linda sagde ...

Det er bare så flot Jane, tror sgu da at din stil er ved at ændre sig. Er den ikke ?