søndag den 28. september 2008

cybercrop hos søstrene

Der har været cybercrop på scrapsisters.
I den anledning fik jeg lavet dette Lo, hvor jeg har taget udgangspunkt i skitsen fra et LO som man skulle lifte. Papirerne er fra dreamstreetpapers.

I participated in a cybercrop on scrapsisters.
I had to lift a LO, and I used the same sketch.
The papers are from dreamstreetpapers, and I think the colours fit a cool spring day.


Så skulle vi scrappe om en lørdag aften for 10 år siden.
Det kom der dette LO ud af. Jeg har altid elsket det billede af mig selv,
Jeg kan godt lide det drømmende udtryk som jeg har i øjnene.

Then we had to tell the story of a saturdaynigth 10 years ago.
I made this LO. I´ve allways loved this picture of my self,
I like the dreamy look in my eyes.


den sidste opgave som jeg prøvede kræfter med var at vi skulle bruge et køkkenredskab til at scrappe med.
Jeg hentede en sprøjte-tylle som jeg lavede ringene på taggen med.
Billedet her er taget i forbindelse med mine forældres sølvbryllup.

Last assignment. We had to use something from the kitchen. I stamped the rings on the tag with a tool you use to put whipped cream on a cake with (sorry I don´t know the English word for it)
The picture were taken prior to my parents 25th wedding anniversary,
and it is of myself and my big brother.

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Du sprøjter da bare det ene flotte LO ud efter det andet ! De er så forskellige og så flotte alle 3 stk. Jeg kan godt lide teksten Andejagt :0)

Kreateten sagde ...

Sikke nogle flotte LO's du fik lavet Jane!

God ide mht. til "køkkenopgaven"!

Fru N. sagde ...

Så aktiv du har været, søde. Og sikke flotte LO's du har lavet. Selv kom jeg slet ikke i gang til cyper-crop selv om jeg havde forestillet mig at jeg skulle være med - så, sådan går det jo nogle gange.

Ses vi forresten på lørdag i Ryslinge?

Mia sagde ...

Det er nogle rigtig flotte Lo´s du har fået lavet...kan rigtig godt lide den måde teksten er sat op på andejagten!

SusanBluerobot sagde ...

very nice layouts