onsdag den 24. september 2008

one little word

my contribution for the challenge-blog http://onelittleword.typepad.com/
I´ve used Mahatma Ghandis saying:
"you must be the change you wish to see in the world"
I love this paper, eventhough I think it´s difficult to work with.
It´s my first time using it.. I hope I´ll get better at it someday 8)
I also used my darling stamps from fancy pants!



mit bidrag til udfordringen på http://onelittleword.typepad.com/
Jeg har brugt citaten fra Mahatma Ghandi, som I kan se ovenfor.
Jeg er helt vild med den her papirserie.. og det er første gang
jeg prøver at bruge den..
Jeg synes umiddelbart den er svær at arbejde med! men kan stadig godt lide papirerne så jeg lærer det vel på et tidspunkt!
Og så fik jeg brugt mine stempler fra fancy pants, som jeg jo elsker så højt.

6 kommentarer:

Lynn sagde ...

Wow!!!!!!! I am so impressed, you are so quick! Awesome layout! Thanks for playing!

Karla Dudley sagde ...

Oh yes...you id a great job on this! I can understand what you mean about the paper but you pulled it off so beautifully! Love it and thanks so much for creating with us!

-Karla

Unknown sagde ...

Jeg skal ellers love for at der sker noget med stilen lige nu. Hvor er det bare nogle flotte layouts du har fået lavet.

:)

Linda sagde ...

Det køre for dig Jane, det ser bare så tæske godt ud ! Er lille pigen ved at blive rask.

Carole sagde ...

A beautiful page, I love the embellishments and the stamping.
Have a great day.
Carole :-)
I couldn't leave a comment with Wordpress because you don't have your 'Open ID' selected in the Blogger settings!

Unknown sagde ...

Love your OLW layout :)