tirsdag den 2. september 2008

Friday sketchers..

Her er mit bidrag til http://fridaysketchersblog.blogspot.com/ Jeg havde svært ved at matche det her stempeltryk og dets farver til noget papir. Men til sidst bestemte jeg mig for at prøve med det her Basic Grey Papir. Jeg kan jo altid smide det ud, hvis jeg bliver vildt træt af det..
Men nu har jeg da prøvet. Jeg har punchet blomster ud, brugt bånd fra convention, og små brads og en stor blomst fra Tanjas dejlige og efterhånden meget omtalte blogcandy gave.
Stemplet er farvelagt med twinkling H2O, og jeg synes det klæder englebilledet meget at det er den type farve som jeg har brugt.. Hvad synes I???

This is my contribution to friday sketchers challenge this week. I had a hard time matching this image and its colours to paper, but I finally went for this solution with the Basic Grey and some punched out flowers. And a large flower witch I got from Tanja (thank you!!(again))
I´ve used twinkling H20 to clour the image and I think it suits the angelimage very well.
What do you think??

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhh hvor er den sød, i lækre pastel farver, og det jule magnolia kort er bare super skønt :)

Carole sagde ...

Such a lovely christmas card, thanks for joining us at friday sketchers.

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten sagde ...

Beautiful card!! Love those soft colors! Could not remember seen your blog before, so I took a look around, and you have made beuatiful cards, hope to see more of you! Thanks for joining in FS!! Love from Holland,
Jacqueline

Karina Beck sagde ...

Rigtig flot kort. Sødt stempel.

Mette sagde ...

rigtig sødt kort. Hvor er det skønt at se julekort allerede

Mutte sagde ...

Da jeg har været på 3 uger ferie er det længe siden jeg har været på besøg. Hvor har du lavet mange flotte kort.

Dorthe sagde ...

Hej Jane.

et rigtigt lækkert kort. skønne farver. :-)