tirsdag den 2. september 2008

2 kort mere..

Et lille julekort, hvor jeg har brugt noget af mit julepapir fra sidste år. Det er købt i USA og det er sådan set det eneste jeg kan huske om det. Slikstokken er en brad som jeg har fået i gave. Stickersne er fra en jule-papirs pakke som jeg vist nok har købt i multiscrap, stemplet er fra magnolia og så har retropunchene lige været igang igen..

This christmas card is made with paper from USA, I don´t remember what it is called. I love this stamp from magnolia, it is my favorite christmas stamp from their collection last year. And trust me.. I have a lot to choose from 8) I also used my beloved retro flower punch to make the flowers on this card.. I know... I use them a lot. Det her kort er lavet med en hänglar stempel fra en miniswap. Jeg synes simpelthen at den her dreng er så søøøød med hans lastbil. Blomsterne er fra prima, og papiret er fra Tanjas blogcandy.. ja ja.. det bliver brugt meget her for tiden.. GG...

This image is with a hänglar stamp I got in a miniswap. I simply love this boy and his truck. The flowers are from prima, and the paper I got from Tanjas blogcandy.