torsdag den 1. juli 2010

sommerferien står for døren..

Og med den to kort som jeg fik lavet igår.. nyder at være lidt kreativ.. det føles som om det er lang tid siden sidst.. Stemplet her købte jeg på SAM sidste år og jeg eeeeelsker cupcakes.. det er farvelagt med H2O og distress, papirene er fra magnolia, sommefuglene fra MS.. og de har fået lidt stickels.. resten er fra lageret.. Dette søde stempel er fra Whiff.. et af mine absolut ynglings mærker indenfor stempler.. tilbehøret er det samme som ovenfor..
Jeg undskylder det lidt utydelige billede men lige meget hvad jeg gjorde ville det forba.... bordkort ikke blive skarpt! Bordkortene her er til bryllupskonkurrencen her i Horsens hvor unik har sposoreret invitationer og bordkort.. og jeg har stået for fabrikationen.. De er super simple. Brudeparret ønskede sig noget i creme og rød/hvid.. så her er resultatet.. sommerfuglestemplet er fra prima, ligeledes roserne og så er der limet et lille perlehjerte på.. syntes selv de er blevet ret søde.. det er med vilje at sommerfuglen går ud over kanten, syntes det giver et fint lille tvist.. Sværten er fra Hero Arts, shadow ink..




1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det må være super spændende at være med i det projekt. Og sikke noget søde ting du har fået lavet.
Hav en skøn skøn sommerferie.
Knus