lørdag den 31. juli 2010


en lille samling af kort som jeg har lavet de seneste par dage til kassen.. overvejer stadig loppemarkedet.. men tak for jeres søde kommentarer..

Her er der brugt et hero arts stempel og riddersholm papir..








sommerfugle fra MS bliver brugt flittigt på næsten alle kort for tiden..




noget meget meget meget anderledes end det jeg er vant til.. men lidt friskt i farverne..

Det her citat syntes jeg er helt vidunderligt.. og farverne er jeg også ret glad for..





Og så lige et cremet vintage-agtigt kort til at slutte af på med maja design papir og et klistermærke som motiv..




1 kommentar:

Maria sagde ...

Rigtig fine kort du har lavet her i sommervarmen :-) Jeg bruger også flittigt MS sommerfuglene (nok en af de bedste indkøb jeg har foretaget)!

Og ja, citatet er SÅ rigtigt, det skal man huske at leve efter...