tirsdag den 2. december 2008

se lige...

hvad min søde kæreste har lavet til mig!
Jeg nævnte casual.. off course... at jeg godt kunne tænke mig den papirsvogn som sælges hos unik. Jeg viste Carsten et billede af den,.. og han sagde med det samme..
Sådan én kan jeg da godt lave til dig..
Så fluks tog vi i jem og fix og købte hjul til den.. Og idag har jeg så fået min fine vogn.
Jeg er vildt begejstret for den.. og meget stolt over at Carsten selv har lavet den..
Er den ikke bare flot.. ???
Jeg har allerede fyldt 30 hængemapper med papir. ..
Og jeg er næsten flov over at sige det.. men jeg kunne godt bruge flere.. G
Så jeg skal nok inde for den nærmeste fremtid have købt i hvert fald 6 hængemapper mere.





Look what my sweet boyfriend made for me.. I mentioned that I really wanted this papertray.. I he said as soon as he saw it that he could make such a thing...

So here it is... I love it.. and have allready filled it.. GG..

10 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Fantastisk godt lavet! kan man få sådan en på bestilling ? hehe :D

Tillykke med din nye vogn, den er altså super smart og effektiv. :)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Ej, hvor er den bare fin - til lykke med den :o)
Den kunne Carsten da sagtens sætte i produktion !!

Pia Odgaard sagde ...

Hvor er den bare flot :)

Else-DK sagde ...

Tillykke med din flotte vogn... og du skriver 6 mere ??? Men det er vel mapper og ikke vogne du mener!! HAHAHAHA

Nyt erhverv til manden ??
- papirvogneforhandler ?

Else Slipsager Petersen sagde ...

Super flot, hvor er han bare dejligt - hva'! Tillykke med den. Bare sig til hvis han begynder en masseproduktion, vi står vel nærmest i kø....

Thanni sagde ...

Du er godt nok heldig at ha' sådan en sød handy-kæreste ;)...den vogn er bare super :)

Cowgirl sagde ...

Sikke en sød kæreste du har - den er da bare flot den vogn og så er den lavet helt specielt til dig - glæder mig på dine vegne

Karinchen sagde ...

Ja, helt enig - den er da for fed. Jeg køber også gerne en, "når" den går i produktion :o)

Tillykke med den!

Karina sagde ...

Det er han da sluppet ret godt fra din kære handyman ;-) Hvor dejligt at han ville gøre det for dig. Og selvfølgelig skal du da ha flere hængemapper.

Jeg har samme problem med akrylbakkerne. Har allerede købt 20, men kunne godt bruge 10 mere. Hmmm.

Linda sagde ...

Han ka sgu nogen ting ham Carsten :0) Den er da bare flot vogn, rart npr der er styr på alt papir. Og tak for sidst Jane det var da super hyggeligt at holde julefrokost.