mandag den 1. december 2008

Julefrokost i Odder..

Igår var der julefrokost i Odder og nøøøh hvor vi hyggede os og smovsede helt vildt i god mad.. snak snak snak.. scrap scrap scrap.. spis spis spis..
Vi havde en skitsekonkurrence med en lille twist.. nemlig at vi skulle bruge en transperant... konkurrencen var arrangeret af Karina aka BusOdderen! Super job karina. det var en fed konkurrence..
Skitsen var den her: http://www.scrapsisters.dk/galleri1/displayimage.php?album=10&pos=16

yesterday we gathered for the yearly christmas crop in Odder, we had a competition where we had to use a sketch and a clear overlay. The sketch can be seen here:

http://www.scrapsisters.dk/galleri1/displayimage.php?album=10&pos=16
And my contribution can be seen below.

og mit bidrag så sådan her ud..

Vi havde fået en præmie sponsoreret af http://www.unikhobby.dk

Tusind tak skal du have Benedicte.. Du kan tro at vi kæmpede for at vinde..
Præmien var hemmelig.. men jeg var den heldige vinder.. jubbii.... (til min store overraskelse.. for der var virkelig mange flotte bidrag!!)

Her er hvad jeg vandt.. stemplet fra lady bug og sommerfugle-charms..
En vildt lækker præmie!! Jeg er super glad for den..

I won the compition, which surprised med ´cause the other girls where soo good.. We had a prize sponsored by http://www.unikhobby.dk/
And you can see my prize above.. I love it.. !! The stamp is from ladybug..
Thank you so much Benedicte!!



Vi spillede også pakkespil hvor jeg vandt tre pakker..!!
En 7gypsies bog som jeg har beklædt med papir, men som jeg ikke er færdig med at pynte.. den kan I se på billedet herover..
Der ud over vandt jeg en masse charms, og en lille mini stempel fra magnolia!

Tak for en super dejlig dag tøser.. Lige hvad jeg trængte til efter en svær tid herhjemme.

Til sidst vil jeg lige vise jer mit bidrag til unik´s skitsekonkurrence..
Men ak og ve.. jeg havde glemt mit kamera i karinas bil.. så jeg kunne ikke nå at sende det ind til tiden..
Men så kan I bare få det at se her kan I!!


In the end I just want to show you this last LO.. Love those pictures!!

1 kommentar:

Gitte Ottosen sagde ...

Hvor er det da utrolig sødt dit layout til Skitsekonkurrencen hos Unik, synd du ikke nåede det. Jeg er helt vild med den store cirkel du har lavet der :-)