onsdag den 3. december 2008

eejjj altså..

hvor synes jeg bare at det er træls når man ikke kan fotografere her om aftenen.
Jeg har lige lavet fire julekort.. men jeg kan simpelthen ikke tage nogle ordentlige billeder af dem.. Enten går blitzen i dem.. ellers også så bliver billedet så rystet fordi det får længere lukketid når der ikke er blitz.. AARRGHHH!!!!

Nå.. men det må blive imorgen så...

Og så kan i godt begynde at glæde jer.. jeg har købt ind til en rigtig lækker blogcandy..
I anledning af at jeg har haft over 5000 besøgende på bloggen..

Håber I alle har haft en god onsdag-aften..

Jane

2 kommentarer:

Mutte sagde ...

Ja, det er rigtig svært at fotografere i denne tid, det er jo næsten ikke lyst på noget tidspunkt. Glæder mig til at se kortene på et tidspunkt

Heidi sagde ...

Ja det er svært når kameraet skal holdes bom-stille. Plejer at bruge mit stativ, men det kan man jo ikke når det er kort hehe...Tillykke med dit store besøgstal...