tirsdag den 9. december 2008

blogcandy..



This time it´s my turn to give away some candy. I´ve reached 5555 visitors on my blog and is there any other way to celebrate?? I have put together what I think is a lovely package.

It contains mixed paper including some from dreamstreet paper, MM letter stickers, MM rubons and white charms, some Maya road chipboard flowers, Prima artful collage flowers, eggshell coloured lace, ribbbon in brown, blue and gold, white prima flowers, aged tickets in pink, a felt border in white, mega brads inlilac and pewter, mixed metal charms and finally a stamp from pysselpassion "holding each other".. you can see it here: http://www.unikhobby.dk/popup_image.php?pID=3673

All you have to do is leave a comment underneath this post, and put a post on your own blog, linking to my blogcandy. I will be more than happy to ship worldwide. Deadline is on dec. 23.
12 am.
Good luck!
Hej tøser.. den her gang er det mig der giver lidt blogcandy væk, i anledning af at jeg har haft over 5555 besøgende på min blog. Jeg har samlet, hvad jeg selv syntes, er en rigtig lækker pakke til at forære til én heldig vinder.

Den indeholder forskelligt papir fra blandt andet dreamstreet paper, MM bogstavs stickers, MM rubons og hvide charms, Maya Road chipboard blomster, prima artful collage og hvide blomster, råhvid blonde, blandet bånd i blå, brun og guld, billetter i pink, filtbord i hvid, mega brads i lilla og pewter, forskellige charms og et stempel fra pysselpassion "holder om hinanden" som du kan se her:
http://www.unikhobby.dk/popup_image.php?pID=3673
Det eneste du skal gøre er at lægge en kommentar under dette indlæg, og lave et indlæg på din egen blog hvor du fortæller om min blogcandy og linker hertil. Jeg sender også gerne udenlands. Deadline er d. 23 dec. klokken 12.. altså midt på dagen.
Held og lykke..

20 kommentarer:

sonja sagde ...

hej og tillykke med de mange besøg,håber det bliver endnu flere med den fede blogcandy.og dejlige billeder af jeres tur til holland.

Karina sagde ...

Hej Søde. Det er da en forrygende blogcandy du har fået samlet sammen der - den bliver jeg nødt til at deltage i. Med din inspirerende blog når du snart 10.000 besøgende :-)

Mutte sagde ...

Det er en meget flot blogcandy så jeg er da helt klart med på den.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hold da op en lækker blogcandy du har sammensat Jane.... Den må gerne finde vej til Skive....

Og tillykke med 5500 besøgende, det er helt vildt og der er sørme ikke langt til 10000.....

Ha´en god december mdr med masser af julehygge, men også lidt scrap....

Thanni sagde ...

Hold da lige op en dejlig Candy-pakke du har sat sammen..den gad jeg godt få fingre i ;)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Superlækker blog-candy du har fået lavet . . . . . jeg bliver da vist nødt til at deltage (det bliver første gang jeg prøver at deltage i sådan noget, så jeg håber jeg gør det rigtigt :-P).

Heidi Ann sagde ...

Sikke en fin blog candy, tænk hvis man var så heldig at vinde... Wheee.. Det er en super inspirerende blog du har, så klart du har så mange besøgende..

Rigtig glædelig jul....

Karina Beck sagde ...

Tillykke med de 5555 besøgende. Den lækre candy ville jeg gerne vinde. Linker straks hertil.

Gitte Ottosen sagde ...

tillykke med de mange besøgende, må klart være med i den konkurrence.
med de fantastiske layouts du laver så må du helt sikkert få mange besøgende fremover også.

Else Slipsager Petersen sagde ...

Tillykke. Flotte LO du har fået lavet - som altid. Og spændende blog candy du har skrabt sammen, den bliver jeg da nødt til at deltage i.

Linda sagde ...

For hulen da Jane - sikke en blog Candy for ikke at sige ekstra julegave :0) Det er lidt af en jule godtepose. Så jeg vil straks lave et link til din side. Godt gået med så mange besøgende.

Mette sagde ...

super lækker gave, den vil jeg da gerne vinde.

Scrapping The Music sagde ...

Love your layout and the "blog candy" makes me drool! Thanks for playing along with us!

Mona sagde ...

Hej Jane
Tillykke med dit besøgstal. Du har en flot og inspirerende side.
Jeg vil gerne deltage i din blogcandy, den indeholder jo mange fine ting.
Mona

Charlotte sagde ...

Det er en rigtig lækker blogcandy du giver væk! :-) Og stort tillykke med de mange besøg. Det er skønt at se tælleren løbe afsted. :-)

SNØVSEN sagde ...

NØØØØØØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJ, sikke en masse lækkerier du der har samlet. Hvis jeg vinder så vil jeg bruge candy'en som min kærestes julegave.

Hilsen Elgie-elgie

mandysea sagde ...

I've popped on over via Scrapping the Music Message board!
SOme great work here!!!

Ooooh, nice blog candy toooooo!!!

Linda S. L sagde ...

Hei :)
fant deg gjennom Karinas blogg :)
flotte layouts og kort du lager!
Legger deg gjerne til min liste for å komme tilbake for flere titt ;) takk for inspirasjon

nydelig blog candy du har lagt sammen også!! og grattis med over 5000 besøkende :) :)

mvh
Linda

Regina sagde ...

Congratulations on so many hits! Thanks for sharing such wonderful blog candy.
I have left a link to your blog candy on my blog in the sidebar.

Unknown sagde ...

Congratulations with so many hits on your blog.
And A great candy you give away.
I put a link on my blog to you`re blog.
greetings from holland
Emilie