søndag den 7. december 2008

Jeg har slet ikke...

fået vist billeder fra Scrap-a-ganza fordi jeg jo som sagt glemte mit kamera i karinas bus (dumt jane... DUMT!) Men I skal da lige se lidt dernede fra..

Det første billede vil jeg undlade og kommentere.. jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal sige til det..




men underholdende er det jo at se på... GG








Her er Gitte så på spil igen.. Hun forklarer jo åbenlyst et eller andet til Anne... Vi kan kun gisne om hvad det er..





Og nu er det jo altså ikke fordi det kun skal gå ud over Gitte.. De andre i gruppen var ikke meget bedre.. som I kan se nedenunder.. Jeg er ret sikker på at de synger "HRAAALEEEEMMMM" men er dog alligvel ikke helt sikker..GG..






Hvis jeg ikke har fået sagt det før ... så tak for en god tur tøser.. Det var satme sjovt!!

Kig forbi imorgen igen..

Der udlover jeg en blogcandy..

4 kommentarer:

Mutte sagde ...

I ser ud til at hygge jer gevaldigt

Linda sagde ...

Ihh altså det ser bare så hyggeligt ud, jeg skal med næste gang og jeg VIL MED LIGE MEGET HVAD :0)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Hvad skal man sige ....?

og forøvrigt tillykke med med DT jobbet for Gydda, så det lige i hendes nyhedsbrev.

Ragna sagde ...

Sikke nogle skønne fotos :-) Ih hvor ville jeg bare gerne have været en flue på væggen i den bus ....