lørdag den 10. april 2010

distressede kort..

Så fik jeg tid til at lege lidt med distress ink.. jeg elsker simpelthen de sværter.. virkelig.. nå.. men første kort her er lavet på hvidt blankt karton der har fået distress ink som bagrund. farverne jeg har brugt er vintage photo, faded jeans, pumice stone og tea dye. Alle stemplerne er stemplet med vintage photo. Kanterne er stemplet med en swirl fra stempelglede og så har jeg børstet det med heirtage gold perfect pearls, bilen og tekst stemplet har fået blå perfect pearls.. det ses ikke så godt på billedet men skinner virkelig igennem IRL. Blomsterne er fra prima, alm. små rhinesten og en metalblomst fra fakta.. tak for dem gitte.. Kortet er monteret på coordinations karton.


Dette kort er lavet til onkel Steen som vi skal til fødselsdag hos idag. jeg har brugt et stort tag, der er blevet taget under kærlig behandling 8) først har det fået distress inks pumice stone, crushed olive og vintage photo. Så har jeg brugt et af mine store baggrundsstempler fra Her arts til at stemple og derefter børste pewter perfect pearls på. Så har jeg stemplet mit tillykke stempel fra Orion Design og bundet lidt natur twine omkring og monteret med en metal blomst for at holde det maskulint. Og for at øge 3D effekten er der kommet en brug sværtet sommerfugl (ms punch) nederst på tag´et. På resten er kortet har jeg brugt papir fra 7.gypsies der er sværtet med crushed olive og vintage photo. Jeg har stemplet et bil-tim holtx stempel og børstet mere perfect pearls på. Jeg har suppleret med et par tekst stempler fra just-rite og bogstaver i stof fra prima der lige har den rigtige størrelse til kort. Igen er hele herligeheden monteret på coordinationskarton der selvfølgelig også lige er sværtet rundt i kanten med brunt.
Kortet her skal bruges i en Irish Coffee kurv der indeholder whiskey, kaffe, fløde og farin.. skal se om jeg kan få taget et billede af kurven når den er helt færdig..
Tak fordi I læste med.. Jeg prøver at arbejde mig igennem den hårde tid som det er lige nu..
Og så hjælper det at have noget kreativt at tage sig til...

Ingen kommentarer: