lørdag den 16. januar 2010

panduro..


uhh jeg elsker bare websters pages.. det er noget af det fedeste papir at lave kort af.. indtil videre har jeg styret mig ret godt, fordi det har kostet 10/12 kr pr ark..

Men idag fandt jeg alt det her til 1 kr pr ark i Kolding storcenter..

De skulle simpelhen bare af med det sådan at de kunne få plads til deres nye varer..

Og jeg er vildt ekstatisk over det gode køb..

Der røg også lige et par stempler med i købet til 5 kr stk.
Dejlig dejlig lørdag..


4 kommentarer:

Berit Bilde sagde ...

Sikke et kup!

Linda S. L sagde ...

så gøy å få slike kupp!! Jeg og har en del av demmes ark, dem er kjempe herlige!! :)

RadioHorsens sagde ...

Hej Jane,

vi har gang i et projekt på Radio Horsens, som måske kunne have interesse for dig at være med i ift. det du fremstiller. Hvis du vil høre mere, så må du meget kontakte os på email: rhsalg@radiohorsens.dk. Gerne så hurtigt som muligt.

Mvh. Tatjana Berthelsen, erhvervspraktikant på Radio Horsens

Anne sagde ...

Fedt køb du har gjort!!

Hmm - du kontakter da lige radio horsens - i en scrap sags tjeneste, så vi kan få det endnu mere udbredt, ikk'?