fredag den 27. marts 2009

one more song..

I am home from school in theese days because my voice deceided to disappear.. I have absolutely no energy and I am coughing all the time.. I better to day though..
So what to do with ones time when you don´t have the energy to scrap..
Surfing off course...
Just wanted to share my favorite song from one of my favorite bands.. D.A.D.
ignore the fool over the phone in the beginning..
http://www.youtube.com/watch?v=-FkWfrMY5fM&feature=related

er hjemme fra arbejde da jeg ingen stemme har og hoster mine lunger op jævnligt.. jeg er dog bedre idag.. men det er lidt svært at undervise når man ikke kan sige noget.. !!
Så hvad skal man så lave når man ikke lige har energien til at scrappe..
Surfe på computeren selvfølgelig..
Så jeg ville bare lige dele min favorit sang med jer fra en fantastisk band..
Jeg elsker simpelthen den her udgave af det her nummer..
Bandet er D.A.D. og sangen kommer her:
http://www.youtube.com/watch?v=-FkWfrMY5fM&feature=related

Ses vi imorgen til convention?

Ingen kommentarer: