søndag den 8. marts 2009

hov jeg glemte

Disse tre dejlige billeder fra igår..
På de første ses Ann-Dorith aka Bæver og Anne aka Fru N.
Anne er ved at ae et ny-indkøbt album til dies..


Hug en hæl og kap en tå.. Karina tabte sin hæl til hendes store frustration!!
Og vi ledte ellers overalt.. også ude i bilen og efter alle folk var gået..
Væk det var den.. det må være "hæle-nissen" der har taget den...
Gad vide om den også siger "vi vil ha´viasat"



Til sidst et fantastisk portræt af Linda aka Den originale gamle havodder..
Hun hører meget for hendes alder.. undskyld Linda.. det er kærligt ment..
Men det ved du jo.. GG..


Tak for en super dag I dejlige tøser.. I var med til at gøre dagen helt specielt..

Og nøøøj hvor vi altså hygger os når vi er sammen!!

3 kommentarer:

Karina sagde ...

Jeg vidste det! Da jeg læste dit indlæg om stemningsbilleder tænkte jeg at der nok var et billede af mig med en støvle uden hæl. hihi. Vi er sgu tossede - hvor er det dejligt.

Linda sagde ...

Ha ha selvfølgelig er vi tosset men er det ikke dejligt. Selv tak for en dejlig dag Jane det var super hyggeligt :0) Hilsen den "gamle"

Sabina Bjerre sagde ...

Hahaha hvor er det nogle fede billeder... men nok godt alligevel at det ikke er dem som havnede i avisen :) Kunne lige se "Hæl forsvundet på mystisk vis"

Det lyder ejligt at i hyggede jer i Ejsing - glæder mig til at se den gule bus til næste år :)