onsdag den 11. februar 2009

Besøg af Ragna...

Jeg har haft besøg af Ragna de sidste to dage og det har bare været såååå hyggeligt. Vi har fået farvelagt en helt masse stempeltryk, og jeg har fået lavet mine om til en masse kort. Nogle mere vellykkede end andre.. men det er godt nok også lang tid siden jeg har været igang med kort sidst. Jeg har brugt blandet stempeltryk, penny black, ladybug, sarah kay, hänglar og magnolia.
Papirerne er overvejende fra october afternoon og købt til formålet kortlavning. Det er meget farvestrålende og har været lidt en overvindelse for mig at få i gang med. Men jeg må sige at jeg syntes resultatet er blevet tilfredsstillende. Nu skal jeg bare holde det ved lige.
Tak fordi du kiggede forbi..

My friend ragna has visited me for the last two days, which means that a lot af stamping og colouring has been on the program. I´ve used mine for a lot of cards, some more succesful than others, but in my defense I has been a long time since I last made cards.. So I need the practice. I used a lot different stamps Magnolia, ladybug, hänglar, sarah kay and penny black.. I mainly used papers from October afternoon, which are a lot more colourful than I´m use to, but i think I pulled it of.. Thanks for visiting my blog!





















3 kommentarer:

A.D. sagde ...

Det nederste med pindsvinet er jeg helt vild med. Og I har da nået rigtig meget.

Ragna sagde ...

Endnu engang tusind tak for en dejligt ferie. Dine kort er bare blevet super gode. Tak for undervisning i løbet af de sidste dage, også i hustegning hi hi
Med den hotelstandard ender du jo med at hænge på mig i samtlige skoleferier :-)

A.D. sagde ...

vrøvl - jeg mente det nederste med kaninen... men det gør ikke så meget for de er alle flotte :-)