mandag den 19. januar 2009

invitationer..

jeg har lovet at lave konfirmationsinvitationer til en kvinde hvis dreng jeg hjælper med engelsk.. Så jeg har været igang.. Dem hun havde for et par år siden, var et hvidt kort, med blåt rivepapir rundt og en guldstickers af en comoputer og en invitaions-guld-sticker.. så siger jeg ikke mere..
Jeg får 20 kr pr. kort, og i den pris skal jeg også lave små velkomst/velbekomme kort til bordet.
Så der er ikke meget at gøre med matriale mæssigt. Jeg har valgt en grå og sølv papirspakke som jeg har brugt på blå kort. Derudover har jeg brugt zigzag bånd i blå og hvid, en punchet blomst, små blå primablomster og brads samt blåt silkebånd. Derudover har jeg skrevet invitation ud på akvarel papir og så punchet det ud som små tags, der er sværtede..
Syntes selv de er blevet okay, selvom det slet ikke er sådan noget jeg laver normalt..



I made these invites for a lady I know.. Used a paper package with grey, silver and white paper.. I punched out a flower and used blue prima flowers and brads as centers. Royal blue cards og punched out signs that say invitation.. ribbon in blue and white.. I think the cards turned out okay, eventhough it is very different from what I useally do.. but I only get three ½ dollars a card, so I had to tone it down.. Have a happy monday

Ingen kommentarer: