onsdag den 15. oktober 2008

indkøb og ferie og opgave..

Jeg sidder og skriver opgave i disse dage, så ferien bliver brugt på noget konstruktivt. Men idag havde jeg lige tid til et lille besøg hos unik hobby.
Grunden til at jeg skulle derud, var at jeg skulle have fat i noget mere EZmount til mine pysselpassion stempler som jeg fik i fødselsdagsgave, men der røg der lige lidt ekstra ned i kurven. Jeg fik købt nogle blomster.. dette undrer måske nogen, men blomster har jeg faktisk ikke ret mange af, så det er det næste jeg skal have udvidet min samling af.. jeg købte to slags.. begge i jordfarver..
Derudover købte jeg lidt bånd, og nogle fede kalendergaver til julekalenderen som vi holder internt i Odder.. fede gaver.. I kan godt glæde jer.. !!
Jeg købte også to pakker Twinkling H2O farver.. så nu ser min samling sådan her ud..





Ingen kommentarer: