tirsdag den 26. august 2008

Tak Tanja

jeg har "Lånt" billedet fra http://www.tanjas-hule.blogspot.com/ fordi mit eget kamera mangler batteri.. så jeg er lige ved at lade det på.. håber på at det går søde Tanja...


Men se her hvad jeg fik ind af brevsprækken igår...

En super lækker pakke med embossede hänglar tryk.. hvor ER de bare fede.. jeg ligger desværre syg så jeg fik ikke farvelagt nogen af dem igår.. men nøøøøj hvor jeg altså bare glæder mig til at komme igang med dem.

Min liste over stempler "to get" bliver for øvrigt længere og længere.. det er faktisk ved at være halvt slemt.. men jeg har dog besluttet mig for at stemplerne fra Sarah Kay er det næste "must"! De er altså for lækre.. men derudover er pysselpassion og de nye magnolias også højt på listen!! Specielt dem med kirsebær på tøjet og så kufferterne.

Jeg har jo fødselsdag d. 7 oktober, så jeg håber på at Carsten køber stempler til mig i fødselsdagsgave.. selvom han tydeligtvis ikke helt forstår min stempel-passion. Men han er til gengæld også en person der har den holdning.. "hvis det gør dig glad skat.. såååå... " Og det er jo super lækkert..

Samtidig går jeg også venter på at modtage min stempelklub pakke fra magnolia.. Det bliver bare så spændende at se hvad temaet er.. men det MÅ da have noget at gøre med efterår.. Og da 90% af min nærmeste familie har fødselsdag i løbet af en måned, skal der virkelig laves nogle kort her det næste stykke tid.. så I skal nok regne med nogle opdateringer i første halvdelen af september..

Ingen kommentarer: