onsdag den 6. august 2008

Det her kort er lavet med mit nye papir fra K&company som jeg købte møgbilligt i panduro. Stemplet er fra pysselpassion og købt hos www.unikhobby.dk hvor jeg dog elsker den butik.. jeg har ENDELIG fået monteret de tre stempler jeg har fra pysselpassion igår! Så jeg farvelagde dem igår, og idag har jeg simpelthen været nødt til at lave et kort inden jeg går på arbejde..
Har drømt om det i nat.. GG.. hvem siger at scrap og kort ikke er en sygdom 8)
Nå.. men jeg kan altså rigtig godt lide hende her der samler bær.. et rigtigt efterårskort.. passer godt til vejret udenfor.. yeaahh... Er vildt godt tilfreds med kortet..

Det har LO er lavet i samme papirsserie.. jeg lavede det egentligt i sidste uge, men har først fået det fotograferet idag.. der kom jo lige et polterabend i vejen og såen.. 8)..
Billederne er fra da jeg brugte min frieftermiddag i London på at besøge Sherlock Holmes museumet som selvfølgelig ligger på adressen bakerstreet 221b.
Det var et ret sjovt besøg, museumet er helt vildt lille, men man kan blive fotograferet med sherlocks hat og pibe, samt med doctor Watson som selvfølgelig sad i en af stuerne og konverserede med de mange forskellige gæster der dukker op sådan et sted. Jeg kunne jo straks se scrapmulighederne i de mindre pinlige fotos, så det kunne jeg jo ikke lade min næse gå forbi, men da jeg var alene kunne jeg ikke fotografere mig selv. Men så var der en sød amerikansk familie der havde en pige på 10 år som de sagde tog nogle vildt gode billeder..
Og det må jeg jo give dem ret i.. for hun synes det var vildt hyggeligt at få lov til at fotografere en skør dansker.. 8) Jeg har brugt blandede bogstaver til overskriften og jeg synes at det ser lidt rodet ud.. men jeg har besluttet mig for at tage lidt flere chancer rent kreativt og bryde nogle af de vaner som jeg har.. og bruge blandede typer og farver i overskrifter er noget af det som jeg rigtig gerne vil være bedre til. Så det er okay.. man skal jo starte et sted..
Jeg regner med at der snart kommer en opdatering mere.. skal jo have lavet nogle kort med mine nye stempler.. see you soon

4 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Mega fedt kort! - ja, der gik lige lidt 8.klasses elev i mig der :-) Det er virkelig flot!

Syntes overskriften på dit LO passer kanon godt til billederne - ved ikke lige hvorfor, men det gør den altså i mine øjne.

Anne sagde ...

Jeg synes det er helt vildt fedt bakerstreet LO du har lavet - ISÆR overskriften, så kast du dig bare ud i noget mere af det!!

Kamma D sagde ...

Hvor er det lo godt og jeg synes bestemt ikke det gør noget med de forskellige bogstaver det kan jeg godt lide.

Ann Cicilie sagde ...

Tøff LO, bra tema! Digger Sherlock Holmes:D

Sist jeg var i Baker Street satt han jammen på en benk og røykte pipe, tøffe mannen:)