mandag den 6. august 2012

Et barnevognskort

Lavet med en Donna-skabelon og papir fra fab-scraps.

Teksten er et stempel, som jeg helt ærligt ikke aner, hvor jeg har fra, men jeg synes, teksten er så sød. "Når et barn blir født, hentes en stjerne fra himmelen og giver lys i mange hjerter".. og nu alle sammen i kor... "Nuuuuhr"... ;-)

Rhinesten og blomster i en skøn forening for at slutte kortet af..
Håber I alle nyder sommeren derude..
jeg er lige startet på job i dag.. så nu er det bare igang igen..

5 kommentarer:

Vivi sagde ...

Nuuurh...... så sødt

Gitte sagde ...

Super sødt kort.

Jytte sagde ...

Nuuurh .. jamen, det er da også bare sødt. Jeg har endnu ikke prøvet Donna-kort, men beundrer at i kan få så fine resultater ud af skabelonerne :)

Håber du har haft en god start på jobbet her efter ferien :)

Mariastine sagde ...

Fantastisk flot kort du her har lavet :) fortsat god aften.

Linda sagde ...

Jamen jeg kan da også kun sige Nuuuhhh sikke et sødt kort til lille IDA :-) Godt min ferie ikke er startet...