torsdag den 9. august 2012

Diffusing

Åhh ja.. så fik jeg endelig prøvet mine nye diffusers. Hvis der er nogen af jer, der ikke ved, hvad diffusere er, kan jeg anbefale denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=NdBy1kBy4P8
Hvor the master (jeg bøjer mig i støvet) ;-) Tim Holtz viser, hvordan man bruger dette værktøj.
Kort fortalt er det nogle plader/plade stykker, der gør det muligt at embosse kun dele af f.eks. et kort, og udelade noget andet, selvom man bruger en embossing folder!

På dette kort har jeg brugt diffuseren til at udelade en stor oval flade i midten af kortet, sådan at det bliver muligt at stemple en tekst der!


Det er bare et über-cool værktøj.. og så er det ikke engang særligt dyrt! De koster 99 kr FOR ALLE TRE SÆT... det er helt vild..

Tjek dem her: http://gittes.dk/shop/search-1.html?keyword=diffuser

Teksten er stemplet med rød archival-ink og sommerfuglene er små træfigurer, farvelagt med memento-markers og klar stickels..

Jeg skal bare eksperimentere for vildt med de diffusers.. eneste problem er et akut behov for at udvide min embossing-folder samling ;-)

Håber I snart er klar til weekend derude.. jeg nyder nemlig allerede min!!!

5 kommentarer:

Mariastine sagde ...

Enkelt og meget smukt kort :) Fortsat god aften.

Linda sagde ...

Nå det var det du mente med Diffusing :0) Det er sgu nogle smarte fætre.... Og kortet det er smukt og enkelt. Kan du have en god weekend, det er jo ved at være nu ikke?

Charlie sagde ...

NÅHHHH - det var dig Gitte mente, jeg kunne ikke helt huske det - men så siger jeg bestemt TAK for kortene og retter på bloggen så man kan se det er dig. Hvis du sender mig en besked med dit bynavn og du ikke allerede er på Danmarkskortet er det også snart tid for at få det ajourført og så kommer der et lille hjerte der hvor du bor. =0) Fifty siger også tak !!<3

Charlie sagde ...

Nu fik jeg læst på din blog og vi er i nærheden af Grenå tror jeg. =0)

Dortesjs sagde ...

awww super flot