tirsdag den 14. september 2010

To kort fra weekenden...

Det eneste gode ved at ligge herhjemme og være syg er at man så har lidt tid til at opdatere sin blog, med de projekter man ikke lige har vist.. Det første kort jeg har lavet er ud fra en skitse fra pagemaps arkiv... hvor er jeg da lige blevet vild med de kort skitser.. det er så dejligt med ny inspiration.. Papirene er fra Nursery stack fra DCWV, stemplet er fra Hero arts, båndet er fra Hobbyboden.. det lækreste organza bånd med prikker.. viiiiildt billigt.. og det er 20 m for 39 kr og så ellers lige et par rhinesten... borderpunch på kanterne fra fiskars...
Sidste kort er med min nye Hello-die.. Og med papir fra riddersholm design.. Motivet er fra cosmo cricket (tror jeg nok.. ti hi)..
Håber I alle er vel.. her sker der spændende ting og sager.. men mere om det en anden dag, når jeg har flere informationer på hånden.. ;-)

Ingen kommentarer: