onsdag den 15. september 2010

en lille bestilling på en sangskjuler... igen igen..

Ja.. idag står den på en sangskjuler som jeg fik lavet færdig her i formiddags... Den er lavet som et bestillingsarbejde, så nu må vi håbe at køberen kan lide den. Jeg har brugt papir fra multiscraps nye blokke, hvor man bare får sååå meget papir for pengene.. og så virker det rigtig godt til altered art, da det er tynd og dermed nemmere at beklæde med. Jeg har brugt Thickers til navnene og jeg har brugt mange forskellige blomster dog mest fra wild orchid crafts. Er selv ret vild med de store hvide roser.. de passer perfekt til denne slags sangskjuler.. men er jo alt for store til kort..
Jeg har også brugt metalblomster og en enkelt metalsommerfugl samt crystal swirls.. De lysegule blade er fra prima og blonden er fra stof2000.

Martha Stewart sommerfuglepunchen er selvfølgelig også fundet frem.. ;-) Og der er små enkelte perler limet på rundt omkring.



Jeg har brugt 7 gypsies tape i turkise for at forstærke kanterne med og det passer rigtig fint til papiret med damask-mønsteret.


Inden i kufferten har jeg lavet et altered tag- hvorpå tekster "til de nygifte på dagen" er stemplet på.. derudover er der perler, en metalblomst og revet papir på.. hvis du har set en af mine kufferter før, ved du hvordan det ser ud... jeg har lagt det i kufferten med twine.. lige til at binde på, for at det ikke skulle blive ødelagt i posten...
Læg endelig en kommentar og fortæl mig hvad du syntes om projektet...

8 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Smukt og gennemført som sædvanligt :)

Marianne sagde ...

Den er da simpelthen SÅ smuk!!!!

Dorthe/Dob sagde ...

Meget smuk sangskjuler.
Det er du super godt til :)

Berit Bilde sagde ...

Jeg synes den er rigtig smuk!

Linda sagde ...

Den er så fin og smuk, og dit farve valg er lige efter min smag Jane jeg elsker lyseblå og hvidt sammen :0)Tænk sig at modtage sådan en med sange, de kan kun blive glade.

Linn sagde ...

Denne var utrolig lekker! :)

Maria sagde ...

Wow den er bare så smuk!

Ragna sagde ...

Endnu en skøn kuffert. Der er så mange steder med lækre detaljer, som øjet kan hvile på. Lækker, lækker æske.