søndag den 3. maj 2009

how to på folde-konfirmationskortene..

Det er allerede blevet vist på uniscraps blog.. så den linker jeg lige til..
http://unikscrap.blogspot.com/2009/04/konfirmationskort-lavet-efter-det-nye.html

Og jeg undskylder lige at jeg ikke har overskudet til selv at tage billeder.. !!
Papiret som jeg har brugt har været 24 x 26 cm, og jeg har brugt min borderpunch hele vejen rundt i kanten. Indvendig har jeg brugt min grungestempler ligesom den på uniks-blog!
Forskellen fra mit kort og det som jeg har linket til er at jeg har sat mine kort fast med dobbeltklæbende tape i kanten og så lagt et stykke stemplet og sværtet karton med runde hjørner i som man kan skrive på.. Derved at kortet også mere sikkert at lægge penge i!

Hvis der er nogen spørgsmål så stil dem her i tråden.. jeg besvarer gerne..

Ingen kommentarer: