mandag den 6. april 2009

cybercrop..

I just participated in a cybercrop on www.scrapsisters.dk There were great challenges.. I won one.. We had to take a random book, turn to page 182 and pick two words for our title. My book was Winnie the Poooh. Furthermore we had to signal something book-like.. I uses owls.. I really love this picture of me brother and my daugther.. They love eachother soo much and it is so obvious if you watch them together.. How lucky she is to have an uncle like that.. I used Sassafralas papers, buttons, brads, floss, vinyl thickers and a felt flower.. It´s so much more simple than what I useally do.. but that is a challenge for me.. Maybe I´ll post the other Lo´s tomorrow.. I am too tired to do it now.. Have a nice evening.. Så har der været cybercrop på www.scrapsisters.dk hvor der har været nogle rigtig fede udfordringer.. Jeg vandt den ene.. yeeeahhh.. en pakke fra multiscrap.. udfordring var at man skulle finde en tilfældig bog og slå op på side 182 og vælge to ord til vores overskift. Min bog var Peter Plys. Derudover skulle vi signalere bog på en eller anden måde.. mit blev med uglepapir. Jeg holder virkelig meget af dette billede af min storebror og min datter. De holder så meget af hinanden og det er så tydeligt når man ser dem sammen. Hun er heldig at have sådan et tæt forhold til sin onkel.
Jeg har brugt Sassafraslaspapir, knapper, brads, floss, vinyl thickers (elsker thickers i vinyl) og en filt blomst fra min julekalender.. tak karina..
Måske poster jeg resten af min Lo´s imorgen.. jeg er simpelthen for træt nu.. !!
kan I have en god aften..

Ingen kommentarer: