mandag den 14. juli 2008

Besøg af Ragna og en sommerforelskelse

Jeg var så heldig at have besøg af Ragna i sidste uge, og hvor var det bare hyggeligt.

Jeg fik lavet tre LO, det ene til unik hobbys skitsekonkurrence, som I sikkert snart kan se på butikkens blog og de to nedenstående.

Ragna havde taget hendes stiching templates med og hendes floss fra bazill og jeg var så heldig at få lov at låne dem. Og WOW siger jeg bare.. det er da helt klart årets store sommerforelskelse.. hvor ser det bare godt ud når man syr rigtigt på LO´et.. Så det benyttede jeg selvfølgelig på begge Lo.. Samtidig prøvede jeg på det første LO at doddle efter en template og så skære den ud i hånden bagefter.. som baggrund for blomsterne

Første LO er til min BOM.

Og det er liftet fra en magasin. Jeg ville så gerne prøve at udtrykke hvilke ting jeg elsker lige nu, og så synes jeg det kunne være sjovt at lave en om et par år igen, og så se om listen har ændret sig. Samtidig kan det måske være sjovt for Louise-Helene at se, når hun bliver ung/voksen hvordan hendes mor var da hun var 27.

Jeg har brugt papirerne fra Graphic 45 (som jeg ææælsker), stiching templates og floss, heidi swapp bling kirsebær, stempler (blandt andet fra fancy pants), doddling template, ancor punch, bling, blomster og brads og sværte.




Andet LO er et billede af Carsten og Louise-Helene. Jeg har brugt nogle papirer, og crisp bånd, som jeg vandt i et cybercrop for laaang tid siden fra Li´om hjørnet. Det er nogle farver og mønstre som er MEGET anderledes end hvad jeg ellers beskæftigere mig med, og det var lidt af en udfordring. Stjernerne er i chipboard og fra gurli (og jeg fik dem i julekalenderen), knapperne er fra doodlebug (farverne uncle sam), vinyl thickers fra american crafts og floss og blomst har jeg fået af Ragna..

6 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Rigtig søde LO's i nogle rigtig lækre farver (jeg æææælsker osse papirerne fra Graphic45) :o)

Det ser forresten super-godt ud med "korststingsbroderiet" - kunne være man skulle prøve det ved lejlighed...

Karina sagde ...

Kanon flotte LO'er - god ide med det du elsker lige nu. Jeg har overvejet noget lignende med børnene, for det er lidt sjovt som der er forskelligt legetøj der hitter på forskellige tidspunkter i deres liv. Lige nu er det godt nok computer og playstation der hitter mest, men så kunne man scrappe om favorit-spillet eller lignende.

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

jeg kan kun give dig ret, Jane.Det er da for fedt ud med syninger på loet... Flotte lo´s du har fået lavet, også selvom det ikke er de farver du plejer at bruge....

Linda sagde ...

Hvor er de fine begge LO'er og også det på Unik hobby. Glæder mig til at se dig i næste uge :0)

Marianne sagde ...

Åh, hvor er de bare flotte!! ;o)

Gitte Ottosen sagde ...

det er altså en forrygende ide med de der ting man kan sige om sig selv i en bestemt alder, det må jeg lifte og prøve at definere for mig selv en dag.