søndag den 22. juni 2008

cybercrop hos scrapsisters

Jeg elsker det her billede af Louise-Helene og mig.. hun kysser altid alting.. sin mor, bamser, hunden, statuer, dukker, porcelæns-isbjørne osv... Hun er et meget kærligt barn..

matrialer: Papirerne er fra Heidi Grace, og stemplet er sommerfuglen i hjørnet.Derudover har jeg brugt bånd, similisten, punch, floss, mesh, kæmpe brad, chipboard mm

Dette billede er af mig og min bror.


Det slår mig hvor meget min datter egentligt ligner mig.. på dette billede..


Jeg elsker den måde hvor på min bror virker så beskyttende på, den måde han holder sine arme og hænder på tror jeg.. ss..





matrialeliste: Papirerne er fra graphic 45, jeg æææælsker den serie.. floss, eyelets, charm, tags, frimærke..






Lo´s fra cybercrop på scrapsisters..


Fede opgaver.. denne her var et skitselift..




matrialer: papirer fra basic grey.. steel magnolias, floss, crystal brads, kobber brads, clips, doodeling

4 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

Disse er også lækre, du har da været vældig aktiv til cybercroppet?? :)

Betina Olesen sagde ...

Jamen sådan en bøn er da ikke til at sidde overhørig, vi må have den counter op ;-)

Det er da nogle lækre ting du har fået lavet til cybercroppet.... jeg kan især godt lide at du har sammensyet papirene på det midterste LO, og opstillingen på det nederste er super... Fine ting...

Hygge fra Betina

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle fine ting du fik lavet til cybercroppet! Dejligt med sådan et kærligt barn :)

Pia sagde ...

super flotte bidrag