søndag den 18. august 2013

YEAH... nye dies..

Jeg har anskaffet mig nogle Nye dies fra MFT og var simpelthen nødt til at prøve et par af dem i går.
Samtidig så trængte jeg også lige til at lege lidt med den Nye serie Sofiero fra Maja Design...
Den kan jeg altså VIRKELIG godt lide.. de sarte pasteller er lige mig!.
 
 
 
Og så er jeg blevet helt vild med at få ideer til skitser på Pinterest, hvor ideen til dette kort stammer fra. De Nye dies i det her tilfælde er selvfølgelig fjerene (og jeg har været på udkig efter fjer-dies LÆNGE) så hurra hurra, for at de endelig findes i min samling..
 
Ellers håber jeg at I har nydt sommeren, som for mit vedkommende har været VARM... jeg går jo rundt og er højgravid... og har derfor opholdt mig en del indendørs ;-)
 


1 kommentar:

Happymade sagde ...

WOW - sikke et fint kort!
Og fjerene er jeg absolut også vild med. Jeg har selv ledt efter fjer og skal da lige ha' tjekket den hjemmeside ud ;o).
Ha' en dejlig søndag.
Mvh. Anette