søndag den 11. oktober 2009

okay...

Det står totalt stille for tiden.. Men alting har jo som sagt en årsag..
I uge 39 havde jeg mega travlt på arbejdet fordi jeg skulle have gjort alting klart til uge 40 hvor vi så tog til Tyrkiet i en hel dejlig uge.. Kom hjem natten til søndag.. Mandag havde Louise-Helene første dag i børnehaven.. Tirsdag havde hun fødselsdag og blev tre år, onsdag blev det min tur til at fylde år og jeg rundede i de 29 år.. tak for alle hilsnerne.. her og på FB....
Vi havde gæster begge dage... i fredags havde jeg team arrangement og igår var vi til Carstens niece fødselsdag....

ER DER NOGET AT SIGE TIL AT DER IKKE ER BLEVET opdateret med noget som helst kreativt???.. men med efterårsferiens komme så skulle der gerne blive lavet om på det.. både her og på DT bloggen... glæder mig til at få overskudet til at lade kreativiteten blomstre..

Ingen kommentarer: